Kontent dla prawdziwego wariata, czyli Frugo Wild Punch
Kontent dla prawdziwego wariata, czyli Frugo Wild Punch
Kontent dla prawdziwego wariata, czyli Frugo Wild Punch
Category:
Kontent
Client:
FoodCare Sp. z o.o.
Duration:
10 tygodni
Promocja nowego smaku Frugo Wild Punch, która miała na celu połączenie oryginalnej, kultowej estetyki marki z nowoczesnymi trendami. Kampania koncentrowała się na barwnych, dynamicznych grafikach odzwierciedlających współczesne motywy wizualne.
Promocja nowego smaku Frugo Wild Punch, która miała na celu połączenie oryginalnej, kultowej estetyki marki z nowoczesnymi trendami. Kampania koncentrowała się na barwnych, dynamicznych grafikach odzwierciedlających współczesne motywy wizualne.
(OUT APPROACAH)
Stworzyłem kreatywną oprawę graficzną, nawiązującą do współczesnych trendów, jak wielość kolorów i internetowe motywy popkulturowe. Materiały marketingowe zostały zaprojektowane w stylu wyrazistym i nowoczesnym, ale z nutą nostalgii.
Stworzyłem kreatywną oprawę graficzną, nawiązującą do współczesnych trendów, jak wielość kolorów i internetowe motywy popkulturowe. Materiały marketingowe zostały zaprojektowane w stylu wyrazistym i nowoczesnym, ale z nutą nostalgii.
(VISION & INNOVATION)
Celem było odświeżenie wizerunku Frugo poprzez wprowadzenie nostalgicznych akcentów z lat 90., jednocześnie podkreślając, że marka przetrwała próbę czasu i wciąż jest częścią współczesnej kultury.
Celem było odświeżenie wizerunku Frugo poprzez wprowadzenie nostalgicznych akcentów z lat 90., jednocześnie podkreślając, że marka przetrwała próbę czasu i wciąż jest częścią współczesnej kultury.
Celem było odświeżenie wizerunku Frugo poprzez wprowadzenie nostalgicznych akcentów z lat 90., jednocześnie podkreślając, że marka przetrwała próbę czasu i wciąż jest częścią współczesnej kultury.
(CHALLENGES)
Kluczowym wyzwaniem było dostosowanie nostalgicznych elementów do współczesnych trendów bez utraty autentyczności i energii, którą marka Frugo jest znana.
Kluczowym wyzwaniem było dostosowanie nostalgicznych elementów do współczesnych trendów bez utraty autentyczności i energii, którą marka Frugo jest znana.
(USER-CENTRIC DESIGN)
Dostarczałem użytkownikom content, który wzbudzał nostalgię i emocje, jednocześnie angażując ich w świeżą i nowoczesną kampanię.
Dostarczałem użytkownikom content, który wzbudzał nostalgię i emocje, jednocześnie angażując ich w świeżą i nowoczesną kampanię.
(USER NEEDS)
Użytkownicy oczekiwali dynamicznych, kolorowych treści, które przyciągną ich uwagę i w naturalny sposób zintegrują nowoczesność z nostalgicznym dziedzictwem Frugo.
Użytkownicy oczekiwali dynamicznych, kolorowych treści, które przyciągną ich uwagę i w naturalny sposób zintegrują nowoczesność z nostalgicznym dziedzictwem Frugo.